Days left: 0

Nu är det över. Paris är slut. 
Igår "profiterade" vi Paris en sista gång och efter Bourse aux talents på kvällen var det dags att säga hejdå till de allra bästa Parisarna. Trots löften om att vi ska ses igen fälldes det många tårar på metron hem och idag vaknade jag med en stor klump i magen. Den har växt och växt hela dagen och ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen. Det är med otroligt vemod jag nu lämnar den här resan bakom mig och kliver tillbaka in i mitt liv i Sverige. Det känns så långt borta. Kom på mig själv att säga "såna här flingor har vi hemma" inne i mataffären alldeles nyss, för att sedan komma på att nu bor jag inte i det gula huset i Colmbes längre. Det är inte längre mitt rum, min säng, min garderob. Inte min familj.
 
Nu ska jag och Alice snart gå iväg till bussen för att möta Ebba på CDG och även Alice ska säga hejdå till sin värdfamilj. Alice påstår att hon inte gråter, men jag vet inte. Jag brukar också säga så, men det hindrade minsann inte mina tårkanaler. 
I och med det här inlägget tackar jag så otroligt mycket för den här hösten. Det har varit fantasktiskt och jag ångrar inte en sekund att jag åkte hit. Tack alla ni som har varit med mig här i Paris för en underbar termin. Jag tycker väldigt mycket om er.
Bilder från mina allra sista dagar i världens bästa stad dyker upp när jag orkar ta tag i det.
Just nu gör jag inte det. 

  Postat av: Therese

  Min lilla älskling xoxo mamma

  2012-12-22 @ 19:14:43
  URL: http://automneaparis.blogg.se
  Postat av: samona

  bästa du <3333 svarar JA på din fråga :*

  2012-12-22 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0