Nu jäklar

Nuså ska det bli ett riktigt inlägg! (inte om lovet, men om min dag idag hihihihihi)
SÅ. Masade mig upp redan vid halv sex imorse och åt BÄSTA frukosten. Naturell youghurt med russin, varm oboy och rostade fullkorns(!)mackor. Mmmmm. Segade något fruktansvärt och kom iväg till bussen jättesent men hann ändå (pro) till historian (snark) där vi för tillfället pratar om historiesyner. Sa ju att det var tråkigt. Samhällen var minigrupparbete med Stephie och Siri och sedan slutade vissa för dagen. Jag åkte med Alice, Jennifer och Siri (standard) och åt efter mycket krånglande lunch på Vapiano. Pasta pesto. Mmmmm. Nu denna veckan när fransmännen fortfarande har lov är matsalen nämligen stängd och vi får 7€ att spendera på lunch varje dag. 
Tog en snabb tur in i köpcentret och köpte jeans för att sedan åka med Jennifer till Franprix där vi skulle köpa ingredienser, det är ju kladdkakans dag idag i Sverige. MEN vi gick besvikna därifrån efter att ha konstaterat att kakao tydligen inte finns i vanliga affärer här och vi skildes åt något nedstämda.
Sedan dess har jag tittat på tv, pluggat och ätit mikromatsmiddag på egen hand för sista gången på ett tag för om cirkus en timme kommer familjen hem igen! Det har faktiskt varit sjukt skönt att inte ha dem här i några dagar, men det känns ganska bra att de kommer hem nu hehe. 
 

Jennifer och Alice
Siri
Pasta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0