Samedi, encore une fois

Men godkväll bloggen.
Lördag:
Frivilligt guidat Louvrenbesök med skolan imorse - sådär kul. Nu är jag klar med Louvren för resten av tonåren.
Julmarknad på Champs Elysées och skridskor på en slaskig bana - supernice. Galet nöjd.
Middag och gräddkaos hos Siri och Jennifer - också sjukt nice.
Kom ensam hem till kaos av franska kids på fest (som mina svenskar är portade från) för värdbror som fyller år imorn och en lukt av öl och svett - awkward och utstirrad. Mitt rum var dessutom nämnda brors rum tills för ca 3 månader sedan vilket har lett till att fyra fransmän på kort tid har gått fel och gått in i mitt rum ist. Awkward men ganska kul haha. Sjukt nice fest dock så det är galet synd att ingen av svenskarna får kma faktiskt.
Bloggar fr mobilen så bilder kmr en annan gång sisisi
Godnatt till er som går och lägger er, i Paris fortsätter festen. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0