Som det var då

Idag blir det två klassiska text-sen-bilder-inlägg, let's börja med texten. 
I helgen har jag ju då inte bloggat som ni vet, då min padre har varit här i Paris med mig. Effektiv turisttid då pappa aldrig har varit här förut, Eiffeltornet, triumfbågen, Notre Dame, Sacre Coeur, Champs Elysées, Louvren, Le Marais, Latinkvarteren, Monmarte, julmarknad, osv. Ja, ni fattar. Sjukt nice i alla fall! Sa hejdå med kaffe och croissant imorse och sedan åkte jag iväg till skolan. 1½ för tidigt. Samhällen var inställd/frivillig och jag skulle egentligen börjat 13.00 men åkte dit till 11.25. Oh wells, repetition skadar väl inte.. Hade den mest uttråkande svenskalektionen någonsin, grupparbete, hade sönder mitt pennskrin och sen slutade vi för dagen. Gick med Louise och Jennifer och införskaffade ett nytt och gick sedan till Monoprix. Standard. Nu är jag hemma och ska plugga historia och franska till ögonen blöder. Meddelar bara att jag nu inviger en ny kategori efter önskemål, den heter "Humlan dissar" och första inlägget kommer inom kort. Precis som bilderna, hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0