hej

Hejsan. Igår var jag och Ebba i Marais på jakt efter får första-någonsin-falafel. Det är tydligen i Marais man ska äta det. Vi valde nog fel ställe. Jag har i alla fall inte blivit sjuk ännu, men det lär dröja innan vi äter det igen. Inget större fel på smaken men stället.. Inte topp. Vi kompenserade med fika på uteservering i regnet och att gå en massa. Och gå. Och gå. 
Idag är det skola igen. Det är ju måndag. Fast jag börjar inte förrän halv tolv så det är okej. Och det betyder ensam hemma på morgonen = frukost hur länge jag vill, lyssna på musik utan lurar och använda badrummet utan att stressa. Ohyes.
Jag har inga bilder så jag snor en från Ebba. Over and out
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0