Les jours qui passes

Nu är helgen slut. Jag är i värdfamiljen. Mamma och morfar är (snart) i Sverige. Imorn är det matteprov. På onsdag är det idrottsprov. Och hela min lediga eftermiddag försvinner. På torsdag är det bokdiskussion. På fredag redovisning som jag har missat förberedelsen till. Sen är det äntligen höstlov. Men då åker nästan alla hem till Sverige, inte jag. Jag mår psykiskt dåligt. 
Det blir pyttelite bättre när jag tänker på att det är över +20 grader ute idag den 22 oktober och att Elsa kommer på fredag och att det är lov sen. 
Nu ska jag plugga lite idrottsteori och sedan ska jag titta på film. Så har jag spenderat min eftermiddag ensam hemma, i soffan (!) med Harry Potter alternativt Downton Abbey.
När jag är gladare och piggare kan jag berätta om helgen. Kram på er

  Postat av: Tove

  Kjam <3

  2012-10-22 @ 18:14:45
  Postat av: Elisabeth

  Håll ut!! Snart kommer Tove och sedan är det som sagt höstlov.Precis vad som behövs och sedan kommer allt kännas bättre.Kram,kram

  2012-10-22 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0