Såatte..

Det händer inget speciellt i mitt liv just nu, jag går i skolan, går på halvlama abba-körrep, pluggar, sover alldeles för lite och gör om samma sak igen. Nu sitter jag i mitt mörka rum med tre lager kläder + halsduk + raggsockor, det är minsann kallt inomhus och ingen verkar vilja sätta på elementen.. Oh well, nästa vecka kommer mitt första besök från det lilla landet i norr och då ska minsann stickade tröjor och ulliga tofflor ner hit! :)
Men något spännande måste ju ha hänt i mitt liv.. Hm.. Igår födelsedagsfikade vi för Agnes, det var nice. Idag köpte jag mig kosher-kinapuffar i fin lila förpackning på hålan, det var värt. Det är ungefär det. Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Eller, tidigare. Hejdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0