12/12/12 12:12:12

Fem saker jag gillar idag:
  • Stickade tröjor i kallt väder
  • Skittles
  • Att det snart är helg
  • Fikamys med tända ljus på historian imorse
  • Att jag snart ska lämna Paris
    Massa småprats-fixagrejer-skillnadermellanländer-prat med värdmamma. Hon är bra hon!
Fem saker jag inte gillar idag:
  • Samhällsuppsatsen om pressetik
  • Sluta skolan 18:00
  • Att så många av mina spotifylåtar har slut på spelningar. PREMIUM TILL FOLKET, svp.
  • Att värdpappa fortfarande inte är hemma. Vi kommer inte äta klockan 20:00 idag...
  • Att jag snart ska lämna Paris

  Postat av: Tove

  Those eyes..
:)

  2012-12-12 @ 22:10:17
  Postat av: Olivia

  Fin du är Johanna! Saknar dig.

  2012-12-13 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0