Fucking best song ever

Igår var det ju då lördag, samedi, saturday osvosvosv. Skulle gå på utställningen Paris vu par Hollywood med friendsen men kom dit och möttes av en GIGANTISK kö. Ställde mig i den, köade, fick sällskap av kompisarna, köade 45 min minst, sen började det spöregna. Vi blev blöta och kalla. Inte kul. Gick till en restaurang i St Michel och åt 3-rätters med sjukt skum efterrätt. Turistigt men värt.
Stötte på Ebba och Judith utanför och joinade dem och Lovisa, Hedda och Paula vid Seines kaj. Såg polisen ta några knarkare på andra sidan och alla andra försvinna snabbt som ögat.
Promenerade runt i Paris... ett tag... och åkte sen hem. 
Idag orkade jag inte gå upp när klockan ringde så när jag masade mig upp var det bara jag hemma. Jag lyckades disciplinera mig och plugga, sen kom familjen hem från kyrkan och vi åt lunch, tre rätter på 25 minuter, det ni. Eller först var det lite champagne och småsnacks och skype med dottern i Kina. Standardsöndag typ. Sen åkte vi allihop (okej, inte 17-åringen) och såg Asterix och Obelix på en gigantisk bio som visade 16 filmer samtidigt klockan två på eftermiddagen. Det var mysigt men humor är svårt på franska. Åkte till kören på Meddan, kom hem och åt middag och nu har jag gjort julte och lyssnar på musik som gör mig glad i själen. 
De har låtarna har vi sjungit på kören de senaste gångerna, ifall ni vill lyssna. LOVAR att bilder kommer snart!! Förlåt. Kram på er.
 
 
 

  Postat av: Therese

  Har du ätit några sniglar än?

Svar: heheheh nej.
Johanna Granberg

  2012-11-11 @ 22:12:53
  URL: http://automneaparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0