Några små listor

Vad jag gör just nu:
Skriver uppsats om historiesyner
Dricker julté
Lyssnar på musik som är bra för själen
Bloggar fast jag inte borde
Snorar
Hör min lillasyster recitera fransk poesi
Förvånas över att det redan börjar bli mörkt ute
 
Vad jag ska (borde) göra sen:
Plugga engelska
Och franska
Och svenska
Och skriva mer på uppsatsen
Be värdis om ny sked till Killer Game, träskeden duger inte
 
Vad jag egentligen vill göra:
Gå till snabbköpet två gator bort och köpa choklad
Lägga mig i sängen
Sträckläsa Sofi Fahmans blogg
Titta på julfilm
Äta den inköpta chokladen
Och inte gå upp förrän till middagen
 

  Postat av: Tove

  Petar du dig i näsan när du snorar?

Svar: ehm. fräscht. gör du?
Johanna Granberg

  2012-11-14 @ 19:16:49
  Postat av: Tove

  Inte om det är löst. Men om det är hårt å andra sidan...

Svar: Hahahaha Tove
Johanna Granberg

  2012-11-14 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0