Rubriker är svårt

Ensam hemma. HELT ensam hemma. Tills imorgon. Jag växlar mellan att njuta något galet och längta tills familjen kommer hem. Nu ska jag titta på Vampire Diaries i alla fall. Sen får vi se vad som blir av resten av min helg, innan skolan börjar igen på måndag.
Bilder från sista halvan av lovet kommer i en klump någon gång, ni får stå ut med att jag bloggar lite dåligt just nu. Okej?
Until next time, take care

  Postat av: Tove

  vampire diaries... ahhhhh :'D ögonorgasm på den nya säsongen

Svar: ELLER HUR
Johanna Granberg

  2012-11-04 @ 19:46:58
  Postat av: Emma B

  NÄR kommer den till Sverige!!??

Svar: hihihi jag vet inte
Johanna Granberg

  2012-11-05 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0