Bonsoir bloggen

Ännu en dag i baguetteland har passerat! Den blev betydligt bättre än jag trodde den skulle bli så en klar tummen upp på det. Lektioner som vanligt och sedan körövning inför "showen" på lördag. Det låter verkligen bättre och bättre och nu börjar rörelserna sätta sig också så det blir nog bra. Ni ska se oss i scenoutiftsen.. Haha asså Herregud. Var på väg hem sen men ändrade mig och satte mig och läste på starbucks istället. Chill. Ytterligare en version på mitt namn på muggen idag, "Joana". Oh well, sist fick jag ett "J" och en liten gubbe, det artar sig! Kom hem och pluggade så gott jag kunde, åt middag med familjen, riktigt mysigt faktiskt. Får mer och mer hemkänsla. Spelade wii med värdsyster och blev såklart fotad när jag "dansade" (jag är så stel!), inte alls awkward :) Men det var väldigt värt i alla fall. Nu ska jag plugga som vanligt, sova får jag göra i helgen... Eller så.
Imorn börjar Vampire Diaries, här ska kollas! Hihi, so excited
Kram på er

  Postat av: GpP

  Du tar väl mig till Starbuck ! I så fall förbered dem på att jag stavar med "ä"!

Svar: *starbucks ;)
Johanna Granberg

  2012-10-11 @ 12:54:28
  URL: http://automneaparis.xn--blgg-6qa.se
  Postat av: Tove

  Var kollar du på vampire diaries?!?! :O :D :D :D :D

Svar: ;)
Johanna Granberg

  2012-10-11 @ 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0