Chacha bloggen

Nu tänkte jag att det var dags för ett "dethärharjaggjortidag"-inlägg igen. Såatte.. Ja.
Vaknade. Mådde fruktansvärt. Övervägde att stanna i sängen men kämpade mig upp och ut i ösregnet. 
Kom till skolan, mådde bättre. Mysigt med regn och mörkt tycker jag faktiskt. 
Hade svenska, tråkig håltimme och sedan fika med mentorsgruppen. Me gusta very much. Nu vet jag vad gott kaffe är! Gick tillbaka till skolan, hade engelskaprov på oregelbunda verb, åt lunch. Konstaterade att jag inte orkade mer skola pga av sjukdom och gick hem. Köpte en halsduk på vägen. Så värt. Kom hem, var ensam hemma. Me gusta ännu mer. Skypeade med mamma. Delar av familjen kom hem. Slutade skypea. Blev på dåligt humör och ännu mer förkyld. Tröståt lite milkachoklad och blev i alla fall lite gladare. Chokladen tog slut, lika bra. 
Nu ska jag skriva ner vad jag har gjort idag, hur jag mår, osv så jag är förberedd när frågan kommer (och det gör den, tro mig, varje dag). Borde plugga lite också. Det hinner jag, det är i vilket fall som helst över två timmar kvar till det är mat och jag ska vara social. Men först ska jag hitta riktigt bra musik att lyssna på.
Snälla, ge mig tips. Vilka är era tre mest spelade låtar just nu??
Här kommer en fin random bild som jag inte har tagit och som jag inte vet alls var den är tagen men som lite visar ungefär hur det kan se ut där jag åker förbi med bussen varje dag. Stora kontraster liksom.
 

  Postat av: Sofia

  1. Hungry hearts - nause
2. Something in the water - brooke fraser
3. Don't you worry child - swedish house mafia
4. Curiosity - carly rae jepsen
5. Good time - carly rae jepsen ft. Owl city

Ooopa blev visst 5 låtar :)

Svar: ahh, hungry hearts!!! saaaa braaaa thank you :D
Johanna Granberg

  2012-10-05 @ 10:53:36
  URL: http://sofejas.blogg.se/madrid
  Postat av: Elsa

  Lego house med Ed Sheeran :)

  2012-10-06 @ 19:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0