Bonjour tout le monde

I'm alive!
Idag är det lördag som ni alla vet, och det betyder att det var fredag igår. Fredag = vardag = skola. Men det var helt okej! Köpte kex som var så goda att jag åt upp halva paketet nästan helt själv igår (jag har tydligen ingen självkontroll). Efter att ha härdat två timmar engelska (UTAN BMT) och TRE timmar Kulturochidéhistoria tog jag och Ebba en kaffe i 17e för vardera 5.50 euro, SCHVINDYRT, innan det var time to leave for.. kören! Jajamen, jag är numera med i skolkören här på SSP, alt, och kuuuul var det! Om två veckor börjar vi repa inför Lucia dessutom, spännande spännande haha. Blir nog dessutom ett litet framträdande när St. Do fyller 150 år om några veckor, kulkul! Avslutade en lång dag med skype med mina fina londoners, det var himla fint att äntligen prata med er.
Idag är det värdfamiljspicnick  i Bois de Boulogne och tack gode Gud så skiner solen över Paris idag till skillnad från föregående dagar. Vi får se hur det blir, risk för att det blir väldigt stelt med alla familjer men det går säkert bra. Sedan åker vi nog in till Paris och så får vi se vad som händer ikväll! Har som vanligt inte fotat något, ska försöka bättra mig... Om ni påminner mig kan jag fota lite av skolan och så också. Kanske :)
Här har ni ett fint parisiskt träd att titta på så länge.

KRAM PÅ ER ALLA

  Postat av: Elisabeth

  Äntligen har du bytt
ut saft mot kaffe Det artar sig.Jättekul med kören
kram,kram

  2012-09-15 @ 21:55:19
  Postat av: Elisabeth

  Jag vill också vara i Paris.(Ja inte bara för trädets skull förståss)

  2012-09-15 @ 22:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0