Godmorgon!

Ligger fortfarande i sängen, föräldrarna har gått till jobbet så det är bara jag och de två yngsta barnen hemma. Ganska skönt faktiskt! På förmiddagen händer det inte så mycket, chillar hemma fram till ett-tiden då jag ska traska iväg till bussen och åka till skolan för infomöte. Busstationen ligger nästan löjligt nära mitt hus (typ som hemma för er som vet) och det är flera andra som tar samma buss som jag så förhoppningsvis kommer jag inte gå vilse eller åka fel, haha. 
Lyckades med det omöjliga igår, förklarade för värdmamma att jag slutar ungefär kl 18 idag och kommer hem runt 19 och att jag behöver en nyckel, PÅ FRANSKA! Förstod även när hon förklarade hur mikron funkade och visade var allt finns i köket, jag känner mig så stolt haha. 
Vi hörs kanske senare, förhoppningsvis med lite bilder. Glöm förresten inte att kommentera ibland ;)
A bientôt!
 
Skoja bara. Det ligger folk o sover i vardagsrummet. Äldsta värdbror är också hemma. Jag har ingen aning om hur många som egentligen är här, haha...

  Postat av: Therese

  Strålande!

  2012-09-03 @ 09:59:39
  URL: http://automneaparis.blogg.se
  Postat av: Emma

  haha vad weired det skulle bli om du bara råkar gå in i ett rum och hittar någon ny människa :P
(Skypa snaaart btw)

  2012-09-03 @ 15:56:24
  Postat av: Anonym

  Låter jättehärligt! Tycker det är jättekul att läsa dina blogginlägg och blir lite avis ska du veta!:D Kram

  2012-09-03 @ 18:43:12
  Postat av: Elsa

  Låter jättehärligt! Tycker det är jättekul att läsa dina blogginlägg och blir lite avis ska du veta!:D Kram

  2012-09-03 @ 18:44:24
  Postat av: Friida

  Nyckel och mikro är allt du behöver för att överleva! :D

  2012-09-03 @ 20:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0