I Paris!

Nu är jag framme i Paris! Åkte hemifrån vid fyra i morse och kom in till Svenska Skolan i Paris vid tolv för lite lunch och sedan vandrade vi iväg för att fixa metrokort och sätta oss i solen i Parc Monceau, en av få parker där man faktiskt får sitta på gräset. Fikade på riktigt franskt sätt med croissanter och snackade med alla som kommit under dagen, alla verkar så himla bra och jag tror verkligen detta kommer funka super. Imorn är det familjdag - först kyrkan med min väldigt katolska familj och sedan överraskningsfest för dottern som åker till Taiwan ett år på onsdag. 
Orkar inte lägga in bilder idag men ska försöka imorn. Nu vet ni att jag lever och mår bra i alla fall! Ni ska veta att jag saknar er. Kram!

  Postat av: Tove

  WÄÄÄÄÄ! Så spännande!! Det är så annorlunda att det inte går att placera in dig i den bilden, så att det blir verkligt :D

  2012-09-02 @ 19:46:14
  Postat av: Anna

  vi i sverige saknar dajj :D skönt att resan gick bra!

  2012-09-02 @ 21:02:56
  URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0