Livet rullar på och det gör jag också

Okej. Snabbt inlägg innan jag ska sova (ja, mamma, jag lovar!). 
Igår kväll tog jag mig som sagt till La Garenne/Courbevoie och mötte två classmates (samma två som jag har hängt med idag också) för middag på... Wait for it... McDonalds! Haha, galet kulinariskt då vi faktiskt är i Frankrike men ibland behöver man komma bort från den franska matkulturen också :) Tror inte värdisarna var jättenöjda att jag var borta på en söndag kväll men när jag sa att jag skulle vara hemma senast nio blev de lite gladare.
Idag har jag varit i skolan som vanligt, helt okej, efteråt åkte jag och Siri och Jennifer till La Defense och min tanke var att fika + läsa engelskaboken som jag beklagade mig över förut, men det blev lite shopping och fika på Häagen-Dazs istället. Låt oss säga att det var helt okej det med ;) 
För första gången den här terminen ligger jag faktiskt i fas med plugget så det känns bra. Här är iaf lite bilder, den första är dock från helgen (den varma, nygjorda croissanten om ni minns?). Det var allt från Paris idag! Eller nej förresten, glömde att säga att hösten har kommit nu. Igår var det varmt och kvavt och över 20 grader ända in på kvällen, då det började åska. Nu regnar det så mycket att jag hör det igenom hörlurarna och musiken. Ganska mysigt faktiskt, menmen.
À demain!
 
Det här (browniekaramellpekanchokladgräddeienhimmelskröra och karamellcheesecake) delade jag o Siri på. Efter ett tag såg det ut såhär...:
Och vi såg ut såhär..:

  Postat av: Anna-Carin

  Ser himlans gott ut! Framförallt croissanten! Paris är väl inte helt fel eller?

Svar: haha nej, verkligen inte! :)
Johanna Granberg

  2012-09-25 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0