mon mercredi

Onsdag idag. Historia + samhälle på förmiddagen, jag överhopas med plugg. Historiaprov imorgon t.ex. KUL! Lunchen var däremot annorlunda då vi picnickade med vår franska fadderklass på GRÄSMATTORNA på skolgården (!!) och fick baguetter till lunch, oreangina/cola att dricka (lärarna drack dock sitt sedvanliga röda vin, såklart) och massvis av efterrätt. Brownies, cookies, diverse pajer... Jag var så mätt att jag nästan sprängdes efteråt, det här kommer inte att hålla, haha! Ett par timmar senare var det dock idrott (basket, kul!) så det kändes lite bra haha :) Att mitt lag förlorade alla matcher behöver vi inte fundera mer över ;) Nu ska jag plugga den allra sista historian, franskan och engelskan (...) och sedan SOVA. Konstant sömnbrist här, men det är okej. Paris är värt det. Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0