Nu kör vi igen

Efter några deperata försök att skriva klart samhällsuppgiften ger jag upp för tillfället och skriver lite här istället. Det har varit en lång dag, började med allmänt trafikkaos runt åttatiden precis som för stor del av klassen (bussen tog 45 min till skolan och 15-20 min hem liksom) och slutade med att jag gick från skolan vid femsnåret efter hysteriskt många timmar matte och två timmar franska. Kom hem vid halv sex och nu ska jag snart äta antar jag, men eftersom mamman (pappan lagar aldrig mat) fortfarande jobbar (hemifrån visserligen) vet jag inte riktigt hur det blir med den saken. Ingen fara med mig, jag är i alla fall inte hungrig (shit!) ännu. 
Imorgon ringer klockan redan halv sex, men jag slutar tidigt så det är okej. Förhoppningsvis tar jag mig in till stan efter skolan, kanske bara för att promenera och titta på folk, kanske för att premiärgå på museum. Vi får se.
I övrigt är det bra med mig, jag verkar vara ungefär den enda som inte är mer eller mindre sjuk.. Let's hoppas att jag klara mig. Inga bilder idag, ledsen. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0