Paris va bien

Sedan vi hördes sist har jag:
legat i min säng alldeles för länge
ätit långfrukost med hemgjord aprikosmarmelad
haft två mindre livskriser
gått och gått och gått
smakat diverse äckliga drinkar jag är glad inte var mina
åkt en massa metro åt olika håll
väntat på buss som aldrig kom
blivit halvt stalkad
konstaterat att det var okej eftersom stalkaren var snygg
gått lite till
ätit två crepe på tre timmar
haft min älskade långkjol
fått en livsuppenbarelse
carpat på seines kajer
gått bararmad i sista septembersolen
hittat bästa bokhandeln
hamnat mitt i en rullande gatufestival
klämts i metrodörrarna (!!)
ätit mitt livs första crème brulée
skrattat 
inte pluggat ett dugg
stulit bilderna från ebba
och haft det allmänt väldigt bra.
 
 Ebba, Judith, Louise, Agnes, Hanna, Sophie, Amanda et moi
 

  Postat av: Tove

  'Fått en livsuppenbarelse' och 'två mindre livskrisen'. Fasen vad nyfiken man blir! :D (fasen ingår bara i min vokabulär i detta sammanhanget, inte annars)

Svar: haha tove
Johanna Granberg

  2012-10-01 @ 21:18:04
  Postat av: Emma

  Blir också nyfiken! speciellt på din stalker ;)

  2012-10-02 @ 12:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0