Vi kör två dagar som vanligt

Jag måste bli bättre på att blogga,haha. Orkade som vanligt inte skriva igår som ni märkte...
Igår hände nog inget speciellt tror jag, det var en vanlig skoldag bara.. Amanda T fyllde 17 så vi firade lite med restaurang på lunchen/hålan, här är en "fin" och inte alls suddig bild på de som var med (FÖRLÅT ALLIHOPA); Siri, Jennifer, Stephie, födelsedagsbarnet och Ebba. Åsså jag då, men jag tar ju såklart bilden hehe. Asså sämre bild får man nog leta efter...
 
Idag har jag i alla fall haft en kortkort dag, började inte förrän 9.10 och slutade redan 13.50 eftersom vi bara har idrott varannan vecka här (slutar 18 annars........). Tog metron till det gigantiska köpcentret i La Défense (2 stationer/3 minuter bort) med Ebba et Hanna och kollade lite i affärer och fikade. På Starbucks. Mmmm. 
Blev helt galet när vi satt oss på uteserveringen, första saken som händer är att det kommer fram en tjej från franska Canal + och pratar med oss, men mer om det imorgon, stay tuned liksom!
Andra saken. Först måste ni veta att det finns otroligt mycket duvor här. Och de är inte rädda. Stockholms duvor är ingenting i jämförelse med dessa monster. Men i alla fall. Först anfaller de bordet bakom oss och får tjejerna där att kasta sig bort, välter tjejernas kaffemuggar och äter deras fika - skapar allmänt kaos. Sedan när de har plundrat deras bord trippar de omkring runt bordet ett tag innan de "små" odjuren  bestämmer sig för att anfalla VÅRT BORD. Jag kände seriöst vingar mot mitt huvud!! :( Lyckades inte rädda min egen Mocha Blanc utan den fick gå till de sälla jaktmarkerna via duvorna... </3 Låt oss säga att det är otroligt hur snabbt man kan rycka sin väska och springa iväg. Nejnej, sista gången på den uteserveringen minsann. (Finns två Starbucks till i samma köpcenter så det är lugnt ;) ) 
Nu har jag ätit middag själv med Cyrielle (lillasyster), lyckades faktiskt prata mig igenom nästan hela måltiden.. Hihi, stolt där. Nu ska jag begrava mig i den här högen av böcker, plugget har börjat på riktigt nu. Spana förresten in min stenåldersmobil i bakgrunden.
À demain (förhoppningsvis)! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0