Respirer

Fick just en ångestattack och sitter vid mitt skrivbord och har ont i hjärtat. Om exakt 3 dygn sitter jag på planet mot Kastrup. Det gör fysiskt ont faktiskt. Kom hem precis till middagen så nu ska jag försöka att distrahera mig från det onda med slutet på samhällsuppsatsen. Vi får se hur det går, den som skickar in närmast kl 23.59 utan att gå över tiden får ett pris av läraren. Så jag har knappt tre timmar på mig, det ska väl förhoppningsvis gå.

Men fortfarande, var är era kommentarer? Jag ser ju att ni läser, det är väl knappast så att ni inte ens reflekterar över det jag skriver...? Eller...? :(
Jaja. Vi ses om några dagar antar jag... Vi får se hur det blir med bloggandet, om jag har tid/pallar eller inte. Osäkert. Men ni märker. Antar jag. 


  Postat av: spanjorskan

  kan inte säga mer än detsamma till dig. var är dina kommentarer? Ska bli awesome att träffas igen 23 :D :D :D

Svar: Jag kände att jag stalkade dig så jag slutade typ hehe...
Johanna Granberg

  2012-12-19 @ 22:55:45
  URL: http://sofejas.blogg.se/madrid
  Postat av: Anna

  Ja du Johanna.. Har nyss lämnat iväg "mina" italienare, så jag vet lite om den där känslan du skriver om. Den suger!

Det enda jag vill säga mer, är att 1) inget smink när du åker hem och 2) ta med näsdukar. Hoppas det var lite "reflektering", kram! ;)

  2012-12-20 @ 18:58:16
  URL: http://spacyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0