C'est vraiment bien

Jag är så glad. Utan egentlig anledning. 
Fast jag har redan planerat bästa helgen med bästa människorna
Det doftar mat här, hoppas på gul soppa
Det är snart december
Julmusik i lurarna
Läxorna är inte så svåra
Det har varit blåsigt idag
Bara 10 dagar kvar till första luciatåget
Det blir ganska säkert supergodkakasomärkvarfrånigår till efterrätt
Ja, ni fattar. Just nu gör det alltså inget att jag har 2½ timme matte första lektionen imorn och har två prov denna veckan och tre böcker att läsa och dessutom ont i ryggen. Jag är nöjd ändå.

  Postat av: Tove

  Oh you.. cookiemonster!

  2012-11-26 @ 19:53:33
  Postat av: FridaN

  Om du har ont i ryggen i Paris, så vet du vad du ska göra..

Svar: Hahaha, jaaa! Problem solved :D
Johanna Granberg

  2012-11-26 @ 20:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0