Oh well

Ironiskt nog så är jag tillbaka igen. Har egentligen inget speciellt att säga.
Det är en jobbig dag idag
Jag längtar hem
jag är sjuk
plugget kommer i stora drivor
jag kan tydligen inte prata franska och det tycker inte mina värsyskon heller, de verkar mest skämmas när jag väl säger något
jag vill sova men orkar inte göra mig i ordning
jag kan inte vara hemma från skolan för att jag missar så mycket
jag har en massa val att göra
jag orkar inte
det här är jobbigt
öhhh
:(

  Postat av: Anonym

  Vi längtar efter dig också, bara 14 dagar kvar...xoxo mamma

  2012-10-03 @ 22:54:42
  Postat av: GpP

  Håll ut lilla gumman, om två veckor får du träffa din glada och vältränade mf som du får leda på guidade turer i Paris och då får du ju tala "ärans och hjältarnas språk" hela dagarna. Tills dess: snacka på med den franska du kan - du behöver inte skämmas!!

  2012-10-04 @ 09:41:37
  URL: http://automneaparis.xn--blgg-6qa.se
  Postat av: Tove

  putte <3 ät lite godis så blir allt bättre

  2012-10-04 @ 14:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0