Tidsinställt, igen

Är i skolan när det här kommer upp, men poängen är i alla fall att ni får ta och kommentera vad ni vill höra om/se bilder på! Skolan, Paris, vänner, kulturkrockar, franskan, bilder om jag shoppar, osv. Hjälp mig, nu är ju bloggen mest "hej detta har jag gjort idag" liksom. Så kommentera nu!


  Postat av: hemligt ;)

  Vi vill ha maaaaaaassa bilder på allt och alla!! // London

Svar: haha, "hemligt"
Johanna Granberg

  2012-09-25 @ 12:04:00
  Postat av: Therese

  Vi vill veta ALLT och se ALLT! Bilder på ditt rum tex.

  2012-09-25 @ 15:14:45
  URL: http://automneaparis.blogg.se
  Postat av: GpP

  Hur det går med franskan är jag mycket nyfiken på! Då tänker jag mest på hur konversationen därhemma flyter och hur det går till när du beställer in alla godsaker då ni är ute och fikar. Pekar du bara på respektive smaskens eller kan du uttala mer än bara croixant? Tänk på att det är du som får beställa när vi kommer ner. Ett tungt ansvar! Vad kunde man hitta på rue S:t Jacques som var så mysigt

  2012-09-25 @ 16:56:54
  URL: http://automneaparis.xn--blgg-6qa.se
  Postat av: Tove

  Det är jättetrevligt med både en lite längre text och bild/bilder :D 'Dagens' någonting kan man ju alltid berätta. Typ 'dagens missförstånd.' Men vem vet, det kan flyter på med anpassning till den franska kulturen redan ;)Kram jag saknar dig!

  2012-09-25 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0