ÅRSRESUMÉN, del 2

När ni läser det här sitter jag förmodligen och panikskriver samhällsuppsatsen... Alltså , tidsinställt inlägg!

Februari:
Det låg mindre isberg vid havet som knarrade och knakade när man gick på dem.
 
Vi fortsatte hänga. Har för mig att vi tillbringade en del tid på luncher, här firade vi att historiaprovet var över.

Tacos -> Vampire Diaires -> Melodifestival -> Ledsen Anna - kväll
Vi (jag i alla fall) taggade FN-rollspel och lärde mig att knyta en slöja på kuppen!
Jag hälsade på finaste Elsan i hufvudstaden som vanligt under sportlovet och firade hennes födelsedag med att åka sopsäck i stalletbacken utanför mitt gamla dagis. Det var jättejättekallt och åh så roligt.

Kladdmuffins var standard hemma.
En dag i slutet av sportlovet åkte vi allihopa till Göteborg och shoppade.
 
Inser nu att min årsresumé inte kommer bli alls intressant och fylld med bilder i dålig kvalitet och konstigt ljus, men det får ni helt enkelt stå ut med. Jag minns i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0