Förlåt för pessimismen men jag kan inte hjälpa det

JAG ORKAR INTE. Idag har jag exakt 23 (!!!!) dagar kvar här och jag sedan jag kom hem vid halv sju suttit på mitt rum (undantag middag i en halvtimme) och pluggat Kultur- och idéhistoria. Medans familjen, t.ex., har tittat på bästa serien Downton Abbey. JAG ORKAR INTE. Jag vill hänga med dem, inte med mina anteckningar, mindmaps, frågekort och läroböcker. Okej?! När det här provet är över, då jäklar ska jag vara social. Jag ska vara så på att de tycker jag är jobbig banne mig. VILLVILLVILLINTE ÅKA HÄRIFRÅN

  Postat av: Anna

  Håll ut Johanna, och njut sen av tiden som är kvar!

  2012-11-30 @ 12:02:27
  URL: http://spacyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0