A glimpse of my quotidien

Asså fransmän har verkligen serious issues med att vara lite diskreta. Okej nu är klockan halv elva, men det går ju att vara lite tyst i alla fall vid åtta/nio. Alla pallar inte vakna då ju..
Oh well. Innan jag går upp för frukost kan jag ju vara så vänlig o dela med mig lite av vad jag har haft för mig de senaste dagarna (måste dra ut på tiden, vill inte gå ner mitt i ett familjebråk..). Vi kör i listform. 
 
  • Pluggat
  • Pluggat
  • Pluggat
  • Ätit
  • Inte sovit
  • Övat med kören
  • Provat peruker och pannband och varit allmänt snygg
  • Tittat på första avsnittet av Vampire Diaries och Downton Abbey
  • Varit allmänt osocial
  • Inte sett Paris ett dugg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0