This will be the year

Recap. 
Igår, lördag: Turistade något galet med Elsa och Elsas mor. Klippte Louvren, Place de la Concorde och Champs Elysées på samma dag! Så nu kan jag stolt säga att jag har sett Mona Lisa hehe. Förlåt, men den är överskattad.  Hösten (vintern?!) har kommit på riktigt och isande vindar bevisar det. Älskar min kappa och mina kängor. 
Höll på att somna när jag kom hem men myste omkring ensam med värdsyster, pizza till middag och film efteråt.
Idag, söndag: Tog med mig Elsa och åkte tillsammans med några andra svenskar ut till Versailles. Ni vet slottet där tre generationer franska kungafamiljer bodde innan de blev halshuggna under revolutionen och monarkin tog slut hehe. Det var galet fint. Trädgården också. Eller parken/skogen/kungariket, hur man vill se det. Picknickade i parken och förundrades över hur fint det var. Superfin höstdag verkligen.
FÖRLÅÅÅT men jag pallar inte ladda in bilder ikväll. Det kommer massor senare i veckan, okej?!
Bonne vacances!

  Postat av: Emma B

  Tycker du det var FINT att de blev halshuggna! :O trodde inte du var sån :P (a)

  2012-10-29 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0