17 - 9 - 2012

Åter igen blir det inlägg först, bilder sen. Kanske. 
Idag har jag i alla fall varit i skolan som vanligt på måndagar mellan 11.25 - 14.50, sedan åkte jag med Siri och Jennifer in till Paris och Longchamp igen så Siri kunde införskaffa sin kära väska som inte fanns inne i rätt färg när vi var där i helgen. Fikade på Starbucks och gick lite i affärer och på det stora.. hm.. varuhuset? Nej... I alla fall, Au Printemps var vi på. Det är nästan så jag inte vågar gå in i de fina "butikerna", tänk om jag skulle ha sönder något liksom. Nejmen det är lite skrämmande med två-tre stycken expediter som iakttar varenda litet steg man tar och går och rättar till galgarna efter att man har tittat på kläderna. Hittade i alla fall en underbart jättefin marinblå (?) kappa på Louis Vuitton (?) (hehe) som jag såklart inte köpte men som jag verkligen vill ha. Misstänker dock att priset ligger på minst ett par tusen euro så den blir det bara att drömma om... Oh well. Åkte sedan hem efter att Siri premiärätit sin första macaron någonsin (succé såklart) och nu sitter jag här på min enkla kammare och ska ta tag i plugget. Jobbigt då jag helst vill lägga mig och sova (alternativt överdosera panodil eftersom jag har grymt ryggvärk, skyller på att jag bär omkring på alla böcker hela tiden)... Menmen, det fixar sig nog! Bilder kommer som sagt i nästa inlägg, om jag minns och orkar :) Kram på er!

  Postat av: Elisabeth

  Oj,oj stackars rygg.Gucci har säkert någon bra ryggsäck för böckerna,så du kan fördela tyngden.
Ha,ha bra förslag va?

  2012-09-17 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0