bara en snabbis

Först svar till gpp, ja, mjölken går att dricka ;)
I alla fall så skriver jag bara för att berätta att jag lever och mår bra och bloggar mer imorgon - då kommer även bilder. Ikväll har jag bara chillat hemma, åt middag med familjen och tittade sedan på franskdubbat Jane Eyre med värdmamma. Mysigt, men sjukt udda med franskan haha. Imorn blir det bateaux mouches med lite folk från skolan och förhoppningsvis en dag på stan i "riktiga" Paris! Nu ska jag sova. Som alltid när jag bloggar.
Kram på er!

  Postat av: PgP

  Låter bra med "riktiga" Paris. Hoppas ni hittar ngt bra ställe att äta på efteråt. På våra väderkartor ser det bra ut där du befinner dig. Kram tillbaka !

  2012-09-08 @ 12:15:06
  URL: http://auiomneaparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0