Je suis fatiguée

Jag är så trött jämt här i Paris, skulle kunna somna på lektionerna till och med tror jag. Om jag gick och lade mig nu skulle jag garanterat somna, haha... Inte ens godis hjälpte! I alla fall har jag inte fotat alls idag så inga bilder att visa, dessutom är jag inne i en svacka som nni kanske vet så jag har inget direkt att skriva. Har varit i skolan hela dagen, haft skolfoto i Parc Monceau och halvt brutit ryggen. (Vi har inga skåp här så idag har jag konkat på 6-7 böcker, block, jacka, sjal och annat smått och gott..) Det var allt frå n mig idag. Pussar och kramar från er kära fransman

  Postat av: PgP

  Utan svackor- inga höjdpunkter! Låter käckt men är faktiskt sant säger en som vet. x+x+kram !

  2012-09-07 @ 15:03:59
  URL: http://auiomneaparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0