We are the people, we rule the world

Ännu en helg börjar gå mot sitt slut. Igår tog jag sovmorgon och åkte sedan in till stan vid ett-tiden och mötte upp några från skolan för lunch och en eftermiddag på stan. Gick i affärer med allt ifrån kläder och skor till paraplyn och trollstavar, allt finns här! När benen blev för tunga satte vi oss på ett café och tittade på folk innan det blev ett snabbt besök på svenska affären igen för inhandling av födelsedagspresent till en värdpappa. 
För egen del blev det bara inhandlat örhängen och ett paraply (sjukt välbehövligt de temps en temps), ett randigt (!!) kollegieblock och lite godis, men jag är nöjd ändå! Spanade även på ett (två egentligen...) par skor som jag ska åka tillbaka och kolla på antingen imorn eller på onsdag.
Idag har jag inte gjort något jättespeciellt, åkte in en snabbis till stan på förmiddagen och har sedan pluggat. Om en timme ska jag möta några classmates för sjukt kulinarisk snabbmatsmiddag och imorn är det skola igen. Tiden går så fort här. Jag har inte orkat lägga in bilderna ännu, så de får ni antingen senare eller imorgon. 
À bientôt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0