Folle

Gick vilse idag igen. Hamnade i slummen i fel del av Colombes. Inte kul alls. Tog en extra timme att komma hem.
När ska jag lära mig att nej, jag ska inte pröva nya vägar från bussen?!
 
I alla fall har det inte hänt något särskilt idag. Började 11.25 istället för 8.10 så det var helt okej. Hade engelska och  franska, köpte en pain suisse på väg till bussen, gick vilse på väg från bussen, kom hem. 
Åt middag med värdföräldrarna och pratade riktigt mycket för att vara mig, även om de inte förstod mig när jag skulle förklara en lång lång harang. Jag tycker fortfarande att det jag sa var solklart, våra åsikter går nog isär där tyvärr. Well well, what to do liksom, det var värt ett försök :)
Imorn är det lång dag i skolan (9.10 - ca 18.00) och sen är det helg igen. I think it's gonna be gooood!
Har fotat lite här hemma nu, bilderna kommer någon gång i helgen! Nu ska jag snabbkolla lite kultur- och idéhistoria och sedan gå och lägga mig.
KRAM

  Postat av: Therese

  När du yrar runt i Paris kan du väl fotografera lite och visa oss!xoxo

  2012-09-27 @ 22:37:22
  URL: http://automneaparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0